نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۶.۲۶.۱۳۸۹

اگه نمی تونی قبول کنی نرو

این جمله رو بیشتر شما ها تا حالا شنیدین:
((هر چه را بر خود می پسندی بر دیگران نیز بپسند و هر چه را بر خود نمی پسندی بر دیگران نیز نپسند))
خوب ولی تا حالا کدومتون به این عمل می کنید.
بریم سر اصل مطلب -----> تو دوس دختر داری ولی به هیچ وجه برات قابل قبول نیست که خواهرت هم دوس پسر داشته باشه یا تو ازدواج کردی و قبلا دوس دختر داشتی ولی به هیچ وجه برات قابل قبول نیست که زنت هم قبلا دوس پسر داشته باشه.
خوب عزیز گه برای تو این چیز ها قابل قبول نیست چرا می ری دنبال دوس دختر خوب نرو .
حالا شما که چنین رفتاری داری و بر فرض با دوس دختر داشتی و باهاش ازدواج هم کردی یقیین داشته باش که دچار مشکل می شی زود به اون شک می کنی یا می گی نکنه قبل از من با کسی دیگه ای دوس بوده باشه.
خوب اگه تو چنین رفتاری داری بهتره بری ازدواج سنتی بکنی خیلی راحت .

۶.۲۵.۱۳۸۹

بررسی آمار طلاق و آیا با ازدواج مدرن رابطه ای دارد؟

این پست رو برای نظری که یاسر آقا در قسمت (ازدواج مدر وازدواج سنتی ) دادن گذاشتم.
این آمار طلاق در کشور های مختلف جهان هست برگرفته شده از سایت http://www.nationmaster.com/ جهت دیدن آمار در این سایت اینجا کلیک کنید.

و خوب چون این سایت آمار ایران رو نداشت من آمار ایران هم اضافه می کنم. این آمار توسط روزنامه صبح امروز در تاریخ 18 آذر 1378 هست.
خوب جمع ازدواج ها از سال 65 تا 78 میشه 5930022و از این ازدواج ها 490368 به طلاق منجر میشه. خوب اگه حساب کنیم میشه از هر 1000تا 82 تا طلاق گرفتن. پس جایگاه کشور ما میشه همون جایگاهی که کشور تونس داره.

خوب حالا می خواهیم نتیجه گیری کنیم که آیا آمار طلاق با ازدواج مدرن ربط داره با نه ؟
 متاسفانه کسانی که می خوان ازدواج مدرن رو روش غلطی نشون بدن می آن کشوری مثل امریکا رو مثال می زنن و می گن برید برید آمار رو ببرسی کنید.
خوب اگه اینجوری هست شما برید کشوری مثل ایتالیا رو بررسی کنید و با ایران مقایسه کنید . خوب تو ایتالیا هم که ازدواج مدرن رواج داره. چرا با اون مقایسه نمی کنید . ایتالیا که آمار طلاقش از ایران کمتره خوب.
آخه عزیز من طلاق به خیلی چیز بستگی داره اصلا ربطی به ازواج مدرن نداره البته من هم می گم که این لوس بازی هایی که تو ایران مد شده و این دختر بازی و شماره دادن و ... اینا رو من اصلا من ازدواج مدرن نمی دونم . البته این رفتار ها هم جای بحث داره.
شما بیایید مهریه رو خیلی خیلی زیاد کنید ببیند آمار طلاق کم میشه می گم که طلاق به خیلی چیز های دیگه بستگی داره که این یکی از اونها هست .

رابطه در ایران و رابطه در غرب

به قول یکی از آقایون ما از غرب لوله کشی کردیم به کشور خودمون ولی زدیم به فاضلاب اونها...

...
به یققین می تونیم بگیم که فرهنگ دوس پسر و دوس دختر از غرب وارد شده ولی چه جور وارد شده مهمه . به صورت صحیح یا غلط یا ناکامل خوب برا اینکه ببینیم چه جور وارد شده تفاوت ها رو بررسی می کنیم.


تو کشور ما وقتی دوس پسر یا دو دوس دختر داری از ترس به خانوادت نمی گی خیلی مخفیانه و با ترس و لرز باهم رابطه دارین در صورتی که تو کشو رها ی غربی خانواده ها از کار بچه هاشون مطلع هستن و ترس و لرزی هم تو کار نیست . خوب حالا خودتون قضاوت کنید اگه تو کشور ما خانواده ها تعصبی نداشتن و از کار بچه هاشون باخبر بودن رابطه تو کشور ما سالم تر بود یا نه ؟

خوب تو کشور های غربی هدف از رابطه دختر و پسر آشنا شدن برای ازدواج هست در حالی که من می تونم بگم که بیشتر رابطه های دوستی تو کشور ما برای ازدواج نیست. به خصوص پسر ها که بیشتر شون به فکر ازدواج نیستن ولی دختر ها باز هم تو این مورد بهترن.

تو کشور های غربی شما هیچ جا نمی تونی ببینی که پسر ها تو خیابو شماره بدن به دختر ها ولی تو ایران خودمون می تونی ببینی که تمام شعور و تمام وجودشون رو می زارن تو به تیکه کاغذ و پخش می کنن تو خیابون .

خوب تفاوت های زیادی وجود داره من چند تاشو گفتم شما بقیه اش رو تو بخش نظرات بگین.

ولی واقعا چرا اینجوریه :

من به جرات می تونم بگم همه اینها هیچ کدومش تقصییر مردم ما نیست بلکه انعکاس قوانین و هنجار های جامعه خودمونه یعنی اگه همین قوانین و هنجار ها تو اورپا هم پیاده بشه همین رفتار ها بلکه شاید بدتر از این هم اتقاق می افتاد.

از دوران دبستان تا دبیرستان مدرسه دختر ها و پسر ها جداست بعد یهو اینا رو تو دانشگاه دختر و پسر می رن سر یه کلاس... خوب شما چه انتظاری داری ... خودت قضاوت کن

صف نانوایی ها جدا

حتی ما رو نهی کردن که بهم نگاه بکنیم

و

.

.

.

واقعا شما چه انتظاری از مردم این ملت داری من که می گم با توجه به این رفتار ها ما خیلی با تمدن و با فرهنگ هستیم اگه این قوانیین و هنجارها توی کشور ها ی غربی بود جامعه اونها منفجر می شد.

خوب درس میشه امید خدا

کارت شارژ واست نمی خرم

 ما فکر می کردیم که با کارت شارژ می شه ایرانسل و همراه اول رو شارژ کرد نگو که در بعضی وقت ها می شه دوست دختر تون رو هم شارژ کنید البته همه نوع دوس دختر رو نمی گم از بعضی نوع دوس دختر ها صحبت می کنم .
کارت شارژ هم از مقوله هایی هست که حالا مد شده نمی دونم ما پسر ها برای کجای این دختر ها باید کارت شارژ بدیم . خاک تو سر شما دختر هایی که کارت شارژ از پسر های بدبخت می گیرید و فکر می کنید اون پسره رو خر کردید. بدبخت ها شما تمام شعورتون دارید می فروشید به یه کارت شارژ البته درسه شما پسره ها رو تبدیل به خر می کنید و از اونها کارت شارژ می گرید ولی براتون متاسفم که تمام شعورتون رو به یک خر فروختید.
شما پسر ها چرا خر می شید آخه مگه باید به این دختر ها باج بدید که با شما دوس باشن اصلا تا حالا فکر کردید برای چی با دختر دوس هستی مگه کمبود داری ولش کن این دختررو .
تو همه جای دنیا اگه یه پسری دختری  رو دوس داشته باشه و با هم دوس باشن پسره برای دوس دخترش هدیه می خره دختره هم واسه دوس پسرش هدیه می خره و هم دیگه رو غافلگیر میکنن حالا نمی دونم اینجا مد شده دختره می گه اگه می خوای من باهات دوس بمونم یه کارت شارژ واسم بخر.... برو بابا خیال می کنی چه خبره حالا شاید تو خوشکل باشی که چی؟ ... شما هستی که آبروی عشق رو بردین.

ازدواج مدرن و ازدواج سنتی

یکی از مهمترین  و سرنوشت ساز ترین قسمت های زندگی انسان ازدواج است برای یک ازدواج خوب باید فرد مناسب خود را پیدا کنیم .


خوب حالا ازدواج مدرن چی هست و ازدواج سنتی چی هست :

ازدواج سنتی : پسرها می رن خواستگاری و ممکن پسر و دختر قبلا حتی هم دیگر رو ندیده باشن.

ازدواج مدرن : پسر و دختر قبل از ازدواج با هم دوست می شن و اگه از هم دیگه خوششون اومد باهم ازدواج میکنن.

آیا به نظر شما آیا دختر و پسر در مدت زمان خواستگاری زمان کافی برای شناخت یکدیگر را دارن ؟؟

باید بگ نه چند ساعت زمانی نیست که بشه یکی رو شناخت که می خواهی یک عمر باهاش زندگی کنی ولی توی ازدواج مدرن زمان بیشتر صرف شناخت طرف مقابل میشه .

خوب البته مشکل هایی هم از ازدواج مدرن می گیرن     می گن در زمانی که دختر و پسر باهم هستن هر کدام سعی می کنن خود را بهتر از آنچه که هستن نشون بدن خوب این مشکل در ازدواج سنتی هم هست چرا؟؟ --------->>>> چون در مدت زمان خواستگاری آیا هر کدام از طرف سعی نمی کنن خود را بهتر از آنچه که هستن نشون بدن آیا بهترین لباس ها رو نمی پوشن؟؟ آیا در خواستگاری مواظب حرف زدن خود نیستن ؟؟؟؟ خوب این مشکل در ازدواج سنتی هم موجود هست و چون مدت زمان خواستگاری کم هست خیلی راحتر می تونن خودشون رو بهتر نشون بدن

ازدواج سنتی ریسک است چرا که :

آیا دو طرف از هم خوششون بیاد یا نه ؟

آیا عقاید دو طرف مثل هم باشه یا نه ؟

آیا سلیقه های دو طرف مثل هم باشه یا نه ؟

آیا عشق ایجاد بشه یا نه ؟

تمام این چیز ها بعد از ازدواج  مشخص می شه ولی در ازدواج مدرن دیگه این چیز ها مشخص شده دیگه عشق ایجاد شده پس ازدواج مدرن ریسک کمتری داره .

مشکل دیگری که ازدواج سنتی داره اینه که دختر حق انتخاب نداره بلکه دختر باید انتخاب بشه ولی توی ازدواج مدرن هر کدام از دو طرف می تونه رابطه دوستی را شروع کنه .



سن و رابطه باجنس مخالف

رابطه با جنس مخالف در تمام سنین هست از دوران کودکی بگیر برو بالا و نوع رابطه در هر دوره زندگی فرق می کنه توی دوران بچگی  با هم بازی می کنن تو این دوران غریزه جنسی تو رابطه اونها تاثیر نداره و فقط نسبت بهم کشش عاطفی دارن.
خوب بزرگتر که شدن علاوه بر کشش عاطفی کشش جنسی هم نسبت به هم پیدا می کنن . متاسفانه عده ای تو دوران بلوغ به بعد رو کشش جنسی رو تنها دلیل کشش دو جنس مخالف بهم می دونن و اسمی از کشش عاطفی رو به وسط نمی آرن خوب این هم اشتباه هست . حالا تو این دوران رابطه باشه یا نباشه ؟(خوب من هیچی نمی گم شما نظر بدید )
خوب تا اینجا شخص به بلوغ جنسی رسیده ولی به بلوغ فکری نرسیده خوب وقتی که فرد به بلوغ فکری رسید این دفعه به فکر انتخاب شخصی مناسب برای زندگی آینده اش می افته و با عقل خودش شخص مورد  نظر خودش رو انتخاب می کنه که این می شه کشش عقلی . خوب بعضی ها با ازدواج سنتی شخص مورد نظر خودشون رو انتخاب می کنن و بعضی ها با ازدواج مدرن . خوب چون باید طرف مقابل رو بشناسید به نظر شما کدوم نوع ازدواج بهتره ؟

دلیل کشش دختر و پسر به یکدیگر

بیشتر معترضین به رابطه دختر و پسر دلیل کشش آنها به سمت هم دیگه رو غریضه جنسی می دونن .
خوب ما هم در این موضوع شکی نداریم یکی از بزرگترین عامل کشش دختر و پسر ها یه سمت یک دیگه یا رابطه دختر و پسر همین غریزه جنسی هست ولی این تنها دلیل نیست یکی از دلیل مهم دیگه کشش عاطفی هست که این رو شما می تونید در دختر بچه و پسر یچه ببینید قطعا نحوه ی رفتار یک پسر بچه با دوستش که یک پسر هست فرق می کنه با اون رفتاری که با یه دختر یچه داره به خصوص اون موقع که بحث غریزه جنسی هم تو رابطه اونها نقشی نداره.
شما شاید نیم ساعت با دوستون حرف برنید خسته می شید ولی شما می تونید مدت بسیار بیشتری رو با یک نفر جنس مخالف خودتون بکنید بدون اینکه خسته بشید .
پس دختر و پسر علاوه بر نیاز جنسی نیاز های دیگه ای هم به هم دارن ...

نشانه های زن و شوهر

زن و مرد از راهی می رفتند، ماموران آنها را دیدند و آنها را خواستند!
پرسیدند شما چه نسبتی با هم دارید؟
زن و مرد جواب دادند زن و شوهریم
ماموران مدرک خواستند،
زن و مرد گفتند نداریم !
ماموران گفتند چگونه باور کنیم که شما زن و شوهرید ؟!
زن و مرد گفتند برای ثابت کردن این امرنشانه های فراوانی داریم ... !


اول اینکه آن افرادی که شما می گویید دست در دست هم می روند،
ما دستهایمان از هم جداست!


دوم، آنها هنگام راه رفتن و صحبت کردن به هم نگاه می کنند،
ما رویمان به طرف دیگریست!


سوم آنکه آنها هنگام صحبت کردن و راه رفتن، با هم با احساس حرف می زنند،
ما احساسی به هم نداریم!


چهارم آنکه آنها با هم بگو بخند می کنند،
میبینید که، ما غمگینیم!


پنجم، آنها چسبیده به هم راه می روند،
اما یکی از ما جلوتر از دیگری میرود!


ششم آنکه آنها هنگام با هم بودن کیکی، بستنی ای، چیزی می خورند،
ما هیچ نمیخوریم!


هفتم، آنها هنگام با هم بودن بهترین لباسهایشان را میپوشند،
ما لباسهای کهنه تنمان است.. !


هشتم، ...

ماموران گفتند
خیلی خوب،
بروید،
بروید،..
فقط بروید ... !