نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۶.۲۵.۱۳۸۹

کارت شارژ واست نمی خرم

 ما فکر می کردیم که با کارت شارژ می شه ایرانسل و همراه اول رو شارژ کرد نگو که در بعضی وقت ها می شه دوست دختر تون رو هم شارژ کنید البته همه نوع دوس دختر رو نمی گم از بعضی نوع دوس دختر ها صحبت می کنم .
کارت شارژ هم از مقوله هایی هست که حالا مد شده نمی دونم ما پسر ها برای کجای این دختر ها باید کارت شارژ بدیم . خاک تو سر شما دختر هایی که کارت شارژ از پسر های بدبخت می گیرید و فکر می کنید اون پسره رو خر کردید. بدبخت ها شما تمام شعورتون دارید می فروشید به یه کارت شارژ البته درسه شما پسره ها رو تبدیل به خر می کنید و از اونها کارت شارژ می گرید ولی براتون متاسفم که تمام شعورتون رو به یک خر فروختید.
شما پسر ها چرا خر می شید آخه مگه باید به این دختر ها باج بدید که با شما دوس باشن اصلا تا حالا فکر کردید برای چی با دختر دوس هستی مگه کمبود داری ولش کن این دختررو .
تو همه جای دنیا اگه یه پسری دختری  رو دوس داشته باشه و با هم دوس باشن پسره برای دوس دخترش هدیه می خره دختره هم واسه دوس پسرش هدیه می خره و هم دیگه رو غافلگیر میکنن حالا نمی دونم اینجا مد شده دختره می گه اگه می خوای من باهات دوس بمونم یه کارت شارژ واسم بخر.... برو بابا خیال می کنی چه خبره حالا شاید تو خوشکل باشی که چی؟ ... شما هستی که آبروی عشق رو بردین.

۴ نظر:

وبساز گفت...

سلام چهار حرف داره عشق سه حرف داره گل دو حرف داره اما تو حرف نداری

آن بهار که دستت به زنگ نمی رسید را به یاد بیاور و فراموش مکن زمانی میرسد که هر چه زنگ می زنی هیچ کس در خانه نیست تا در را به رویت باز کند این فاصله را زندگی کن


راز موفقیت را نمیدانم اما راز شکست در راضی نگه داشتن همگان است

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

پیمان گفت...

کاملا با این پستت موافقم

یاسر گفت...

خداییش گل گفتی

ناشناس گفت...

به نظر من ايجا دخترست كه در واقع باهمچين افكار پوچي اشتباه ميكنه نبايد روابط دختروپسر به صورت ابزاري باشه يا براي ارضاي ميل جنسي بايد روابط طوري باشه كه نه تنها باعث مشكل براي طرفين نشه بلكه باعث پيشرفت هردوطرف وجبران انواع خلا هاي عاطفي اونا بشه ممنونم از مطلب خوبتون-شريفي