نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۶.۲۵.۱۳۸۹

بررسی آمار طلاق و آیا با ازدواج مدرن رابطه ای دارد؟

این پست رو برای نظری که یاسر آقا در قسمت (ازدواج مدر وازدواج سنتی ) دادن گذاشتم.
این آمار طلاق در کشور های مختلف جهان هست برگرفته شده از سایت http://www.nationmaster.com/ جهت دیدن آمار در این سایت اینجا کلیک کنید.

و خوب چون این سایت آمار ایران رو نداشت من آمار ایران هم اضافه می کنم. این آمار توسط روزنامه صبح امروز در تاریخ 18 آذر 1378 هست.
خوب جمع ازدواج ها از سال 65 تا 78 میشه 5930022و از این ازدواج ها 490368 به طلاق منجر میشه. خوب اگه حساب کنیم میشه از هر 1000تا 82 تا طلاق گرفتن. پس جایگاه کشور ما میشه همون جایگاهی که کشور تونس داره.

خوب حالا می خواهیم نتیجه گیری کنیم که آیا آمار طلاق با ازدواج مدرن ربط داره با نه ؟
 متاسفانه کسانی که می خوان ازدواج مدرن رو روش غلطی نشون بدن می آن کشوری مثل امریکا رو مثال می زنن و می گن برید برید آمار رو ببرسی کنید.
خوب اگه اینجوری هست شما برید کشوری مثل ایتالیا رو بررسی کنید و با ایران مقایسه کنید . خوب تو ایتالیا هم که ازدواج مدرن رواج داره. چرا با اون مقایسه نمی کنید . ایتالیا که آمار طلاقش از ایران کمتره خوب.
آخه عزیز من طلاق به خیلی چیز بستگی داره اصلا ربطی به ازواج مدرن نداره البته من هم می گم که این لوس بازی هایی که تو ایران مد شده و این دختر بازی و شماره دادن و ... اینا رو من اصلا من ازدواج مدرن نمی دونم . البته این رفتار ها هم جای بحث داره.
شما بیایید مهریه رو خیلی خیلی زیاد کنید ببیند آمار طلاق کم میشه می گم که طلاق به خیلی چیز های دیگه بستگی داره که این یکی از اونها هست .