نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۷.۰۴.۱۳۸۹

دست دادن دو جنس مخالف حرام است


دست دادن نماد چیست : نماد ارتباط بین انسانها
دست دادن دو جنس مخالف از نظر بعضی ها نماد چیست : نماد شهوت رانی

تمام مراجع تقلید دست دادن مرد و زن را حرام کرده اند ... مشکل از اونهاست که همه چیز روو تو پایین تنه می بینند ... اگه به فوتبال خانوم ها نگاه کنن به اون توپ نگاه نمی کنن به یه جای دیگه نیگاه می کنند. و دست دادن که نماد ارتباط بشر هست رو تبدیل میکنن به نماد شهوت.
من می گم واقعا باعث تحریک ملت ما میشه چون شما این رو نماد شهوت تعبیر کردین اگه با یه جنس مخالف خودشون دست بدن اون طرف مقابل دیگه پایه همه جور چیزی هست .

همه چیز تو پایین تنه نیست

۳ نظر:

دهان پاره گفت...

به سوالتون جواب دادم

صابر گفت...

تا وقتی که دید جنسی را کنار نگذاریم وضعیت این خواهد بود.....باید در هنگام ارتباط دانست من انسانم و تو انسانی نه اینکه من پسرم تو دختر

mohsen abay گفت...

بردیا جان، شما در این مطلب اشاره به دست دادن مرد و زن کردید اما من چیزی خواهم گفت که خیلی تاسف آوره و آن هم اینه که حتی اکثر مراجع تقلید ما علاوه بر اینکه دست دادن جنس مخالف را حرام می دانند، ارتباط زبانی و گفتاری را حرام می دانند مگر در موارد خاص و با شرایط خاص!!! این مطلب رو حاج آقایی تو برنامه زلال احکام بیان کرد و خیلی هم رو اون مانور داد. خودشون آدمای بی جنبه ای هستن و فکر می کنند ما هم مثل اونها همش به پائین تنه فکر می کنیم. حتی گرفتن جزوه از جنس مخالف را در صورتیکه همجنس وجود داشته باشه اشتباه و گناه دونسته بود.
دست دادن و صحبت کردن یکی از مهمترین و متداول ترین راههای ارتباط بر قرار کردنه و ما چطور می تونیم بدون اینها با کسی ارتباط برقرار کنیم. اگه واقعاً اینطور باشه با آدمای عصر حجر چه تفاوتی داریم؟