نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۷.۱۳.۱۳۸۹

زندگی پر از توهم

شاید فکر کنید عذاب آورترین قسمت مرگ همان جواب هایی هست که باید شب اول قبر بدی یا اون آتشی هست که بر تو می کوبند , ولی در مرگ چیز عذاب آور تری هم هست که وقتی مردی بفهمی تمام زنگیت پوچ بوده , عقایدی داشتی که حاضر بودی همه چیز خودت رو براش بدی ولی حالا اونها همش دروغ هست .
افکار پوچ مرا از هر حقیقتی بیشتر شکنجه می دهد.(صادق هدایت در بوف کور)
اگر ثروتمند ترین مرد روی زمین باشی ولی معتقد باشی که اگر چند تا شیعه را بکشی بهشت رو به تو می دهند . یعنی زندگی پوچ . فهمیدن از هر ثروتی بالاتر است بازیچه دست دیگران نشدن و قبول نکردن هر چه به تو می گویند اینها بالاترین ثروت است.
انسان موجود عجيبي است! اگر به او بگوييد در آسمان خدا يكصد ميليارد و نهصد و نود و نه ستاره وجود دارد، بي چون و چرا مي پذيرد. اما اگر در پاركي ببيند روي نيمكتي نوشته اند رنگي نشويد، بي درنگ انگشت خود را به نیمکت می کشد تا مطمئن شود.(نیچه)
باید به هولوکاست شک کنیم باید به یازده سپتامبر شک کنیم و اونها رو زیر سوال ببریم ولی به هیچ وجه نباید به چیز هایی که 1400 سال پیش گفتن شک کنیم. باید یک گروه تحقیقاتی تشکیل بدن و در مورد هولوکاست و یازده سپتامبر تحقیق کنند ولی نباید در مورد اعدام های دستجمعی سال 67 تحقیق کنن چون اونها دستور خدا بوده و باید انجام می شده.

بفهمید

(( من نه بهشت شما را می خواهم نه از جهنم شما می ترسم . اون آتشی که بر بدن من در جهنم می زنند لذت بخش تر است از اون عسل هایی که شما در بهشت می خورید ))

هیچ نظری موجود نیست: