نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۷.۱۵.۱۳۸۹

حاجی زنت بمیره الهی

حاجی رو حدود یک هفته هست که دفن کردن
زنش که کنار قبرش نشسته بود شروع می کنه به درد و دل کردن :

حاجی من بیوه شدم شما که وقتی زنده بودی هر زنی که شوهرش می مرد صیغه می کردی هر وقت هم که می گفتم می گفتی ثواب داره خانوم . حاجی راسیتش من هم حالا می خوام واسه ثوابش صیغه بشم .
حاجی اون دونیا وقتی رفتی پبش حوری های بهشتی من رو از یاد نبری ها حاجی اصلا می شه پیش حوری ها نری .
حاجی اصلا اگه تو هم بری پیش حوری ها من هم وقتی مردم می رم پیش غلمان دیگه نمی آم پیش تو.
حاجی یادت هست که همیشه هر زن بدبختی رو می دیدی باهاش ازدواج می کردی تا دیگه بدبختی نکشه حتما خیلی واست ثواب نوشتن حاجی. کاش این امکان فراهم بود تا زن ها هم هر وقت مرد بدبختی رو می دیدن باهاش ازدواج می کردن تا دیگه بدبخت نباشه .

۳ نظر:

گارد جاویدان گفت...

اینم حرفیه ... :دی

mj گفت...

اینا نوشته های خودته؟
جالب و تأمل برانگیز می نویسی
منو که چند سالیه وبلاگو بوسیدم گذاشتم کنار به حسرت انداخت!
موفق باشی

bardia گفت...

آره خودم می نویسم
شما هم شروع کن بنویس