نظر دادن

چون دیدم اغلب دوستان برای نظر داد ن مشکل پیدا می کنن فقط کافی هست جمله پایین رو بخونن.

برای نظر دادن ابتدا هویت خود رو مشخص کنید.

۷.۰۳.۱۳۸۹

ازدواج مدرن وایران

در جامعه ما با ازدواج مدرن کلا مخالفت شده و اون رو مطابق قوانین دینی نمی دونن (بر حسب تعریفی که خودشون از دین دارن) و ازدواج سنتی ( که جمعا می شه چند ساعت خواستگاری و چند روز تحقیق ) روش بسیار مناسبی می دونن و فکر می کنم هر طلاقی که از طریق ازدواج مدرن صورت گرفته رو جمعا چندین بار توی تلویزیون پخش می کنن.
من نمی گم که ازدواج مدرنی که توی جامعه ما هست خوب هست من می گم اگه بد هست مقصر اونهایی هستن که دارن جامعه رو اداره می کنن جوون ایرانی ازدواج مدرن رو از کجا یاد می گیره : از فیلم های خارجی ( خصوصا اون صحنه هاش رو که با دقت زیاد می بینه ) و از چند تا از دوست هاش که اون ها هم فیلم خارجی مبینن و ...
حالا آقایون می یان می گن ازدواج مدرن روش غلطی هست . می یان هر ازدواج مدرنی که منجر به طلاق شده رو تو تلوزیون نشون می دن و دلیل های متعددی می آرن. وای وای .... می بینن نه جواب نداد بدتر هم شد خوب می آن گشت ارشاد راه می اندازن تا اگه نتونستن با تفکر جلو مردم رو بگیرن با زور بگیرن .
ولی چرا به جای اینکه بیان بگن کلا روش غلطی هست بیان فرهنگ سازی بکنن و بذارن اگه منی دوست دختر دارم یا شمایی دوست پسر داری مثل آدم داشته باشی نه برای اینکه دوست پسرت برات کارت شارژ بخره یا نه اینکه من بخوام از دوست دخترم استفاده ابزاری بکنم و خیلی چیزهای دیگه که می تونه این رابطه غلطی که حالا تو کشور ما رواج داره رو بکنه رابطه سالم .

هیچ نظری موجود نیست: